Ardalh

Membre

La polyphonie commence à deux. Ardalh - groupe mixte - puise son répertoire à la source des chants traditionnels occitans, particulièrement en Béarn. Fier de la lenga nosta, heureux de la partager auprès de publics très variés, le groupe Ardalh joue à rapprocher des cultures vocales parfois éloignées.

Dans le respect des textes, la construction musicale permet de retrouver la nature première des chants et aussi, d’amener le public aux frontières du registre traditionnel. Les sonorités vocales font frémir l’accent, la langue, le plaisir de chanter ensemble.

#FR


La polifonia que comença a dus. Lo grop mixte Ardalh que putza lo son repertòri a la hont deus cants tradicionaus occitans e particularament en Bearn. Fièr de la lenga nosta, urós de la partatjar auprès de monde de pertot, Ardalh que jòga a’s har apressar culturas vocaus a còps luenhècas.

En tot arrespectar los tèxtes, la construccion musicau que balha lo parat d’arretrobar la natura purmèra deus cants e tanben, de miar lo public cap a termièras drin au-delà deu registre tradicionau. Las sonoritats vocaus que hèn tremolar l’accent, la lenga, lo plaser de cantar amassa.

#ÒC