CIRDOC – Institut Occitan de Cultura

Membre 

Le CIRDOC – Institut Occitan de Cultura est l’établissement public de coopération culturelle à vocation nationale et internationale, chargé de la sauvegarde, de la connaissance et de la promotion de la culture occitane dans toute sa richesse et sa diversité.

Il déploie son action depuis la Mediatèca occitana (site de Béziers-34) et l’Etnopòle (site de Pau-64). En réseau avec les médiathèques de l’Agglomération Pau Béarn Pyrénées, il propose à La Ciutat un espace de Lecture publique – Espaci Lecturas e Descobèrtas – dédié à la création littéraire et artistique occitane, notamment gasconne, et aux ressources du patrimoine pyrénéen.

Il conduit par ailleurs des actions de médiation de la culture occitane et du patrimoine culturel immatériel pyrénéen.

#FR


Lo CIRDOC-Institut Occitan de Cultura qu’ei l’establiment public de cooperacion culturau a vocacion nacionau e internacionau, encargat de la sauvaguarda, de la coneishença e de la promocion de la cultura occitana dens la soa riquessa e la soa diversitat tota.

Qu’espandeish la soa accion de la Mediatèca occitana (site de Besièrs-34) e de l’Etnopòle (site de Pau-64) enlà. En hialat dab las mediatècas de l’Aglomeracion Pau Bearn Pirenèus, que prepausa a La Ciutat un espaci de Lectura publica – Espaci Lecturas e Descobèrtas – dedicat a la creacion literària e artistica occitana, en especiau gascona, e a las ressorças deu patrimòni pirenenc.

Que mia per aulhors accions de mediacion de la cultura occitana e deu patrimòni cultura immateriau pirenenc.

#ÒC